الاثنين، 10 مارس 2008

نفس تلك الحالة التي تنتابني


ماهي تلك اللحظات التي تتكرر معي ولكنني لا أقدر علي تحملها ولا أقدر أيضاَ علي تحمل مشقه هذه الحياة أدعوا من الله إن كانت حياتي خيراً لي أن يخفف عني هذا العذاب وأن يسامحني علي كل ما أقترفه ولكن يبقي أولاً وأخيراً إنني سئمت هذه الحياة.

مكتوب بتاريخ 9/3/2008م

جامعة القاهره

هناك تعليقان (2):

في حب مصر يقول...

ايه يا بنتي ده؟؟؟
انا كنت فاكر نفسي كئيب طلعت ولا حاجة جنبك
ايه سر الاكتئاب والحيرة دي
انتي لسة سنك يا دوب عشرين سنة وبتقولي سئمتي الحياة امال لما تكبري شوية تعملي ايه
ده احنا لسة بنقول عليكي البنت ام الضفاير

اتمنى اعرف ايه اللي مضايقك علشان اقدر اساعدك

بس في كل الاحوال مفيش حاجة تستدعي ده كله، حاولي تعيشي حياتك بحرية وفرح لان اللحظة اللي بتدعي ما بترجعش والحزن مش بيحل مشكلة

على فكرة انا اتشوقت اعرف كل حاجة عنك مش عارف ليه

كبري دماغك يا بنتي وعيشي حياتك محدش واخد من الدنيا حاجة

مصري غلبان

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

إزيك
وبتقولي سئمتي الحياة امال لما تكبري شوية تعملي ايه؟ انا متفائلة
البنت أم الضفاير عاجبني موت
انا بس بقالي كام يوم حساسه شوية انا اصلا مش فاهمه ليه
وكمان انت علقت علي كل الموضوعات ماعدا روز :@