الأحد، 2 مارس 2008

مش عارفه مالي

النهارده مش عارفه كده مالي عندي إستعداد إني اعيط من أغنية مع إن أنا من النوع اللي مش بيحب يسمع الاغاني أصلا المهم حصل النهارده مظاهره في الجامعه الوقف الوحيد تقريباً اللي هزني أوووي لما الولد مسك العلم الإسرائيلي وحرقه كنت مش قادره كنت بتمني أكون مكانه وأي حد من زمايلي أكيد كان بيفكر في اللي أنا بفكر فيه

هناك تعليقان (2):

في حب مصر يقول...

انا مش عارف هل انتي مخنوقة من الأغنية اللي بتقولي عليها ولا من اللي بيحصل في فلسطين، عامة هي كل حاجة بقت تخنق دلوقت
الغريب اني كنت مخنوق وحبيت اتصفح البلوجرز الموجودة ولقيت وحدة مخنوقة زي قلت كويس علشان اشاركها الخنقة
ربنا يفك خنقتنا كلنا
بس خليكي متفائلة الدنيا حلوة بردة وانتي لسة طالبة مش مستاهلة تتخنقي دلوقت

مصري غلبان عايش في الإمارات

في حب مصر يقول...

يا ترى لسة مخنوقة ولا بقيتي احسن دلوقت
انا متشكر على تعليقك على مدونتي وانا رديت على التعليق بتاعك فيها يا ريت تشوفي الرد
وبعدين انتي ما ردتيش على تعليقي وما قولتيش ايه اللي خانقك
بس واضح ان ليكي ميول سياسية علشان تصوري مظاهرات وتنشريها

مصري غلبان