السبت، 3 نوفمبر، 2012

البقاء لله

توفي إلي رحمة الله تعالي

جدو حبيبي وروح قلبي

يوم الخميس الموافق 1 نوفمبر 2012

أدعوا الله من كل قلبي أن يتغمده برحمته الواسعه وأن يغفر له ويسامحه ويدخله فسيح جناته

الجمعة، 10 سبتمبر، 2010

كل سنة وانتوا كلكم طيبين ويكتر أفراحكم وينسيكم أحزانكم وعيد سعيد علينا وعليكم،،،

الخميس، 29 يوليو، 2010

وأخيرا فاضل تكه بسيطه وخلاص


أنا نجـحـــــــــــــــــــــــت ياااااااااااااااااااااااااااااااااه بجد طعم النجاح حلو جدا جدا جدا لأ وكمان جايبة درجات حلوة جدا جدا الترم ده كان نفسي أفرحك يا أحلي أم في الدنيا يا أمي كان نفسي بجد أقف جنبك وانتي تعبانه والحمد لله نجحت وشوفت فرحة النديا في عيونك وحستها لما حضنتيني كان أحلي إحساس في الدنيا عارفه إنك كنت ناقصني بس حسيته كان نفسي تبقي موجود إنت كمان بس الحمد لله إني قدرت أفرحكوا كلكوا ويارب أخيرا داخله علي البكالوريوس ومبروك علي نجاحي ويارب عقبال السنة الجاية وأفرح ماما وأفرحك كمان وكمان.
تقريباً كده حسيت نفس الإحساس بتاع السنة اللي فاتت بس كان أكتر بجد كانت أصعب فترة بتاعة الإمتحانات دي لما يا ماما كنتي تعبانه وكنتي بتدعيلي علي طول بالنجاح مش قادرة أوصف إحساسي إزاي دلوقتي أحلي إحساس في الدنيا وإنتي جنبي ومبسوطة وكلكوا فرحانين وخلاص فاضل أخر درجة في السلمة اللي تعبت بجد أوي عشان أوصلها الحمد لله إنه وقف جنبي وانت كمان وقفت جنبي بس بقي أروح أكمل فرحي،،
واعتذار
للمرة الأخيرة هغير أسم المدونة لأني مبقتش الفتاة الميتة ولا إني تايهة في حياتي أنا بقي الطموح ماليني وهفكر في الأسم علي طول وبعدها هيبقي جاري التغيير وللمرة الأخيرة إلي أن يتغير للأفضل إن شاء الله

الأحد، 18 يوليو، 2010

صدق المثل اللي قال من خرج من داره اتقل مقدراه

الخميس، 8 يوليو، 2010

يارب أنجح

يارب نجحني يارب يارب عشان خاطر ماما مش عشاني وعشان كمان تقوملنا بالسلامه عشان احنا ملناش غيرك يا أمي
ربنا يشفيكي ويتمم شفاكي علي خير يا كل الدنيا والحنان والامان وكل حاجه في حياتي يارب يخيلكي لينا ويسعدلك أيامك وينجحنا أنا وأخواتي عشان تعبك معانا
يارب نجحني عشان تقوملنا بالسلامه يارب وفقني في حياتي عشان خاطرها ياكل حاجه حلوة في حياتي

السبت، 26 يونيو، 2010

انا جيت

طبعاً مش قادره أقولكم قد إيه وحشتوني أووووووووووووووووووووووووووي وبشكر كــــــــل الناس اللي بعتت رسايل في غيابي ووحشتيني يا كيكي ومبروك يا محمود المدونة ومش عاوزة أنسي حد بس بإذن الله هرجع وراجعه قوية أوي كمان ولسه عمر الشقي بقي