الخميس، 29 يوليو 2010

وأخيرا فاضل تكه بسيطه وخلاص


أنا نجـحـــــــــــــــــــــــت ياااااااااااااااااااااااااااااااااه بجد طعم النجاح حلو جدا جدا جدا لأ وكمان جايبة درجات حلوة جدا جدا الترم ده كان نفسي أفرحك يا أحلي أم في الدنيا يا أمي كان نفسي بجد أقف جنبك وانتي تعبانه والحمد لله نجحت وشوفت فرحة النديا في عيونك وحستها لما حضنتيني كان أحلي إحساس في الدنيا عارفه إنك كنت ناقصني بس حسيته كان نفسي تبقي موجود إنت كمان بس الحمد لله إني قدرت أفرحكوا كلكوا ويارب أخيرا داخله علي البكالوريوس ومبروك علي نجاحي ويارب عقبال السنة الجاية وأفرح ماما وأفرحك كمان وكمان.
تقريباً كده حسيت نفس الإحساس بتاع السنة اللي فاتت بس كان أكتر بجد كانت أصعب فترة بتاعة الإمتحانات دي لما يا ماما كنتي تعبانه وكنتي بتدعيلي علي طول بالنجاح مش قادرة أوصف إحساسي إزاي دلوقتي أحلي إحساس في الدنيا وإنتي جنبي ومبسوطة وكلكوا فرحانين وخلاص فاضل أخر درجة في السلمة اللي تعبت بجد أوي عشان أوصلها الحمد لله إنه وقف جنبي وانت كمان وقفت جنبي بس بقي أروح أكمل فرحي،،
واعتذار
للمرة الأخيرة هغير أسم المدونة لأني مبقتش الفتاة الميتة ولا إني تايهة في حياتي أنا بقي الطموح ماليني وهفكر في الأسم علي طول وبعدها هيبقي جاري التغيير وللمرة الأخيرة إلي أن يتغير للأفضل إن شاء الله

هناك 10 تعليقات:

أمل حمدي يقول...

ألف ألف ألف مليون مبرووووك يا حبيبة قلبي
ربنا يسعد قلبك اللهم امين يارب العالمين
وعقبال السنة الجاية وتفرحي كل حبايبك وتفرحيني أنا كمان
كل عام وأنت بكل خير وهنا اللهم امين

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

الله يبارك فيكي يا ماما إنتي شوفتي البوست بتاع النجاح اللي فات كنت متفائلة بنجاح ابن حضرتك السنة اللي فاتت والسنة دي كانت بنت حضرتك وإن شاء الله هفرحكم كلكم وكل سنة وحضرتك طيبة

~ISLAM~ يقول...

الف مبروك عالنجاح
عقبال اخر سنه بقى
تحياتى ليكى

kimo يقول...

لوووووووووووووووووووووووووولي
مبروك ياباشا

ياسر سليم يقول...

ألف مبروك النجاح

ربنا ينفع بيكي

وعقبال الماجستير والدكتوراة .. طبعاً بعد البكالوريوس

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

يااااااااه
اغيب اغيب واجي الاقي ناس بتهني ايه الحلاوة دي

حكاوينا
******
الله يبارك فيك ويارب اتمها علي خير


كيمو
****
أحلي زغروطة وأول زغروطةفي المدونة

ياسر سليم
*******
أنا بس هكتفي بالبكالوريوس مش عاوزة غيره الحمد والشكر لله علي كده اصلي خدت مشوار جامد في التعليم

Maha Shahen يقول...

الف مبروك ليكى واعتقد احسن اسم انتى قولتيه جارى التغيير او التعديل
مرحله انتقاليه فى حياتك ومازالت مستمره حتى التخرج
ربنا يوفقك يا رب ودايما تفرحى كل اللي حواليكى

اقصوصه يقول...

رمضان كريم

وكل عام وانتم بخير :)

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

نور شاهين
شكراً علي ردك وإن شاء الله التغير مع بداية الترم الجديد وكل سنة وانتي طيبة

*********

اقصوصه

الله اكرم وعيد مبارك

model يقول...

مليار مبروك
و في تقدم دائم يا رب
احلى حاجة طعم النجاح و النصر
موديل