الأربعاء، 10 يونيو 2009

???????????????

إن شاء الله باقي من الزمن يومان وتبدأ مرحلة جديدة تماما تماماً وبس خلاص


هناك 11 تعليقًا:

الشاعر الحزين يقول...

أووووووووووووووووووووووووووووووول تعليق

ههههههههههههههههههههههه

أوووووووووووووووووووول تعليق يا ناااااااااااااااااااااااس

الشاعر الحزين يقول...

وسعوووووووووووووووا السكه بقى

أنا جييييييييييييييييييييييت

أوعى حد يقرب أنا بقول أهو

مدونتى بقى وأنا حر فيها

الشاعر الحزين يقول...

مش بقولكوا مدونتى ؟؟؟؟؟

يبقى أنا حررررررررررررررررر

الشاعر الحزين يقول...

صباح الفل يا ضايعه ؟؟؟

ههههههههههههه

حلوه ضايعه دى ؟؟

شتيمه مش كده ؟؟

بس أنا مقصدش الشتيمه خالص


منتظرينك طبعا وربنا معاااااااااااكى ويوفقك ياااااااااااااااااااااااااااااا رب

الشاعر الحزين يقول...

سلام بقى

أصلى زودتها قوى

سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام

الشاعر الحزين يقول...

سلام بقى

أصلى زودتها قوى

سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام

kimo يقول...

مهما كانت المرحله
اتمني لكي التوفيق

بس خلي بالك
مش كل جديد حلو

تقبلي مروري

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

بجد مش عارفه اقولك ايه
ال يعني زورا المدونة الله ينور ده هما يتعدوا علي الصوابع امرح براجتك بقي ههههههههههههههههههههههه والله انا اتخضيت قولت بوست منزلاه و6 تعليقات مرة واحده يا ما شاء الله اتاريك

وبمناسبة ضايعه منا كنت هغيره في المرحلة الجديده مش قولتلك خليها مفاجئة سلام بقي اكمل مذاكرة

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

كيمو نورني وجودك منا عارفه انه اكيد ممكن يبقي مش حلو بس ربنا يستر يعني

فشكووول يقول...

يا دودا
تحياتى
انا فهمان المرحله الجديده تماما تمامادى
هو بس كل حاجه متأجله لحد ما تخلصى امتحانات .... صح
تحياتى

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

اها يا بابا هيا دي بس استني ده انا هاكتب علي توابعها