الجمعة، 22 مايو 2009

إمتحانات والرعب للركب


خلاص إمتحاني يوم الاحد ومرعوووووووووووبة جدا جدا اللي بيحصلي بقي في وقت الامتحانات بتجيلي حالة هلع من قبلها مثلا بيوم وانسي كل حاجه تماماً وأول ما ادخل باب الجامعه بطني توجعني أه ومش باكل من قبلها بيوم خالص ولو الامتحان طلع كويس بخرج أكل ولو طلع وحش برضه بخرج أكل هههههههههه هاعمل ايه يعني المهم ربنا ينجحنا كلنا يارب ومتنسوش تدعولي

هناك 18 تعليقًا:

الشاعر الحزين يقول...

أنا جيت

ممكن أدخل ؟؟؟؟

لا وايه أول تعليق كمان

الشاعر الحزين يقول...

وثااااااااااانى تعليق كمان

أيوه ما انتى غايبه بقالك كتير

وأنا كمان غايب بقالى كتير

سيبينى بقى أخد التعليق الثالث كمان

الشاعر الحزين يقول...

أنا محتار مش عارف أقولك حمدا لله على السلامه
ولا مع السلامه ؟؟؟؟

يعنى انتى جايه عشان تقولى امتحانى يوم الاحد وهزاكر بقى ومش هدخل المدونه

عموما يا ستى ربنا معاكى يارب وتنجحى بتفوق كده

بس بقولك ايه ؟؟

اللى ياكل لوحده يزور ابقى هاتيلى ساندوتش معاكى متبقيش بخيله

ربنا معاكى يا قمرايه

ياااااااااااااااارب

همس الارواح !! يقول...

ربنا معاكى يا حبيبتى يارب
وتتفوقى كده ان شاء الله
وبصى توكلى على الله وزاكرى واعملى اللى عليكى
ان شاء الله ربنا مش هايسيبك

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ازيـــــــــــــــــــــك عامل ايه ال يعني كنت بتسأل بس انا مسامحاك المهم احجز تعليقات زي ما انت عاوز خلاص من ساعة ما غيرت اسم المدونة ومحدش عارفني نيهاهاهاهاهاهها ضحكة شريرة واحسن حاجه المهم بقي انا كنت هاكتب بس نسيت والله اني بعد اما اخلص امتحانات هتجه لفنون الطبخ وممكن اخد درس خصوصي عند جيمي اوليفر (شفت بعيش ازاي هههههههههه ) بسده كان بمناسبة السندوتشات ولو جالك مثلا التواء في معدتك او جالك تسمم يبقي أكلي هايل وعمل مفعوله التمام منور مدونتي دايما بردودك

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

همس حبيبتي وحشاني جدا وسبتلك تعليق عندك في المدونة معلش ملحقتي اقري البوست بس هخلص امتحانات وافضالك انتي عارفاني بقي

kimo يقول...

طالما كده بتاكلي

وكده بتاكلي

يبقي مفيش مشكله
هههههههههههههههه

ربنا معاكي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

هههههههههههههههههههههههههه

منا بقول كده برضو مفيش مشاكل خالص


تسلم لمرورك

arsenalwy يقول...

ربنا يوفقك

وايه شغل امتحانات الثانوى ده بطنى وقلق ورعب

انا بقيت اروح الامتحان كأنى رايح أقعد على كفاية

خلاص اتعودت تخيلى انا حسبتها امتحنت فوق ال280 امتحان لو عملت زيك ومكلتش قبل المتحان كنت هقضيها طول عمرى صيام

هههههه

ربنا يوفقك

romansy يقول...

ربنا معاكى
بس ركزى شويه
وهتلاقى الخير

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

ان شاء الله ربنا هيوفقك

وتنجحى باذنه

يا رب

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ارسنلاوي هههههههههههههههههههه

امتحانات الثانوي كنت اسخن من كده بلاش احكيلك


وياريت علي كده بخس لكن ازاي مستحيل

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

رومانسي شكراً للمرورك ودعواتك بالنجاح

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

اسماء واحلام
نورني مرورك الكريم وشكراً علي الدعوة الجميله

Israa El-sakka يقول...

إن شاء ربنا معاكي يا جميل و ربنا يوفقك إن شاء الله

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

يسمع منك ربنا يا جميل

ويارب تنزريني علي طول

فشكووول يقول...

يا دودو يا حلوه
ربنا ينجحك وكمان يخلى مخك مشعشع اليومين دول وعامل زى المغناطيس يلقط كل المعلومات وما يسيبهاش ابدا
ربنا يوفق كل اولادنا يا رب وينجحهم وينجح دودا
تحياتى

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

يسمع منك يا باباتي لحسن مخي علي الماده دي اتقفل واللي جاية محاسبة وانت عارف قد ايه انا بكرهها مش صح كده ربنا يستر بقي وربنا يوفق ابن حضرتك ويوفق كل الطلبة جميعاً