الخميس، 11 يونيو 2009

توابع الامتحانات

قعدت أقول إمتي هخلص زفت الطين الهباب وأخرج وأروح السينما ومسكت بابا زعقتله قولتله اسمع بقي أنا كبرت ولازم أخرج بعد الامتحانات مع صحابي شوفوا بقي دي بداية اليوم الجامد بتاع أخر يوم في الامتحانات طبعاً منمتش وبابا يقولي إرجعي 5 وانا اقول 6 وهو 5 وانا 6 من الاخر انتوا عارفين كلام مين مشي (بلا فخر انا طبعاً بس بمبررات إنه الفيلم بيخلص 5) ونزلت من البيت الساعه 6:55ص وأقول لماما تعالي وصليني عشان خاطر الكلاب اللي في الشارع وهيا تقولي مفيش كلاب ياماما اسمعي الكلام ماعلينا نزلت وحدي وانا مرعوبة حكم أي حد عاوز يرعبني يجبلي كلب هدية ،،،،،،،،،،،،





وبعدين بقي متفهموش الكلاب شمت الخبر ولقيت بتاع 10 كلاب بيتخانقوا مع بعض ماهو بقي حبك لما انا نزلت وقامت الانسه العظيمه المبجلة برفع الجيبة وهاتك يافكيك وهما يجروا وانا اجري لحد ما لقيت توك توك قمت نطه فيه الراجل يقولي ياست اهدي قعدت اقوله ست في عينك خرجني من المنطقة دي وبعدين اتكلم براحتك (اتكلم من القلب) روحت بقي الجامعه ومرعوبة دي محاسبة يا جماعه يعني اكتر حاجه بكرهها في الدنيا وقعدت مع صديقاتي المرعوبات هن الاخريات وبعدين استعنا علي الشقي بالله تخيلوا الصدمه الكبري دخلت الإمتحان ملقتش الموازنة العامة اه والله زي ما بتكلم ملقتش الموازنة الدكتور جايب اسئلة اختيارات يعني (حادي بادي كرنب زبادي...) الحمد لله حلتهم وخلصتهم وبعدين دخلت علي الدكتور التاني جاب قايمة الدخل ولا اعرف شكلها من اللي كنت مذاكراها خالص قوم ايه رصتها زي ما انا حفظاها وحليت النظري وخلصت المهم كله خرج بدري بقي مفيش موازنة وانا لزقت لحد اخر الوقت يلا ممكن اجيب درجه ولا اتنين خلصت وكان عندي مشوار لوسط البلد (معرفش فيها حاجه مش عايشه في مصر) خلصت ورجعت علي الجامعه تاني ياجماعه لقيت صحابي ولا كأنهم ضاربين بعض يلا نخرج مخرجناش روحنا بقي قعدنا في هارديز وخلصنا والمجانين رجعوا تاني علي الجامعه مش فاهمه ازاي قولت لأ اروح انا بقي مبدهاش روح ودي كانت اخر تابع ،،،،،،،،،،،





روحت مقتولة لقيت ماما بتقولي هنروح لجدو تيجي معانا عاوزة اصرخ واقول محدش حاسس بيا ولا ايه ( انا خلصت امتحانات يا ناس يعني نوم لمده 10000000 ساعات تانين )فنمت صحيت بقي لقيت صدمه قبل ما انام حطيت الخط بتاع موبينيل وشلت اتصالات في العدة ولما صحيت ملقتش الخط وقلبت عليه الدنيا وانا حطاه في العدة وفي الاخر لم اتوصل لحل جديده وضاع الخط يا ولدي واتصلت بماما البيت فيه عفريت ضيع الخط واستعوضت ربنا ،،،،،،،،


ودي كانت أخر توابع للإمتحانات اللي عملتلهم في البيت قلق وهرج ومرج وقلة نوم وعملتلي انا شخصيا حاله نفسية ما يعلم بيها إلا ربنا وبقيت مجنونة،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

معلش طولت بقي بس دي حاجه مش هتتنسي خالص



نسيت أقول إني هغير إسم المدونة لمريوم تاني لحسن الإسم ده جابلي إكتئاب بس الموقع زي ما هو ممكن يكون عندي إنفصام بس مش مشكلة سبحان مغير الأحوال

هناك 15 تعليقًا:

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

اول تعليق عشان خاطري

مش عشان خاطر علاء هههههههههههههههههههههه

الشاعر الحزين يقول...

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا

أنا أحتج

أحتج بشده كماااااااااااان

الشاعر الحزين يقول...

مستحيل

الكلام ده اسمه نصب واحتلال

بلاش نصب يا مريوم وأنا أول تعليق

الشاعر الحزين يقول...

وثانى وثالث ورابع كماااااااااااااااان

الشاعر الحزين يقول...

ههههههههههههه

حلو قوى الكلام ده

طيب شوية كلاب ع الماشى كده عشان الحبايب

وبعدين مش عيب لما تحطى دعايه وإعلان كده عينى عينك قدام الناس

ايه موبينيل واتصالات والكلام ده ؟؟
ينفع كده ها .. ؟؟؟؟

عموما أنا خلاص يمكن معتش أدخل المدونه دى تانى

تعرفى ليه ؟؟؟؟

لأنى فودافون ومحبش غير فودافون

يعنى طول ما أنتى موبينيل أنا مش هكلمك

ها اختارى بقى يا أنا يا الخط ؟؟؟

ههههههههههههه

الخط طبعا هو أنا أطلع ايه يعنى ؟؟؟

أنا سامعك وانتى بتقولى كده

ماشى ماشى بقى الخط أحسن منى ؟؟؟

عموما يا ستى أنا لازقلك هنا
ومش هخلى أى حد ياخد التعليق الأول غيرى

صباح الفل

mira يقول...

حمد الله على سلامتك
من الامتحانات طبعا واجازة سعيدة ان شاء الله تخرجى فيها لما تزهقى وما تخافيش من الكلاب دول مل بيعضوش
تحياتى
ميرا

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

شفت بقي عملت فيك ايه كل مرة من ده اي خدمه ال اول تعليق ال
وكمان كلاب ههههههههههههههههههههههههههههههههه وعشان خاطرك انت بالذات مش هعمل دعاية واعلان لشركة فودافون خالص

وطبعا طبعا اكيد الخط ههههههههههههههه(ضحكة شريرة) نيهاهاهاهاهاههاههاهاهاها

لا طبعا مش الخط

مساء الفل

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ميرا منورة عارفه ان الكلاب دول مش من اللي بيعضوا دول من اللي بيرعبوا ويخلو ركبك تخبط في بعضها ههههههههههههههه

منورة تحياتي،،،

الشاعر الحزين يقول...

ماشى يا مريوم

حاضر يا ستى

على راسى

بقى تختارى الخط ؟؟؟؟؟

دا أنا حتى طيب ومحترم وأمور كمان
حتى شوفى

ّّ!@#$%^&**&^^%%$$##@
!@!##$#$%$%$^%^%^%
@@##$%#$%%%

ايه رأيك بقى عسول والله

بس الخط مفيد برده

عموما

صباح الفل

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

صباح النور


ههههههههههههههههههههههههههههه
مش عارفه اقولك ايه بس يلا بقي مش مشكلة ظل خط ولا ظل ههههههههههههههههههههههههههههه


مساء الفل

همس الارواح !! يقول...

هههههههههههههه والله يابنتى انتى ملكيش حل
كلاب وحركات وكده ماشى
والبيت فيه عفريت كمان؟؟؟
المهم حمد لله على السلامه من الامتحانات وتوابعها
سلام ياقمر

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ههههههههههههههههههههههههههه الله يسلمك
دي الكلاب دي مشكلة حياتي المشكلانيه

منورة يا جميله

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ايه ده هو انتي دي يابنت ال ايه والله لوريكي ده انتي بتستهبلي ماشي خليكي منفضة كده ماشي ماشي يا

همس الارواح !! يقول...

ايو ه انا ومش منفضه ولا حاجه ومعاكى اهو بس الموب بعافيه شويه
وخدى اللى انتى عايزاه ومش هاقولك حاجه ومن غير ما تسالى
وخدى بالك هاقولك كل حاجه بس استنينى اوك وخلاص بقى لاحسن هاسيحلك هنا
يلا سلام يافله

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ال تسيحيلي ال ده انا اولع فيكي وحشاني ال الموب بعافيه شوية ربنا يلتعه بالسلامه ههههههههههههههههههههههههههههه

انا هاخدها بس كده كده هاكتب اسمك تحتها بس هيا بتعبر عن نفس الحاله اللي انا فيها فهمتي يا حلوة