الجمعة، 19 يونيو 2009

No Comment



ببالغ أسفي الشديد أردت إعلامكم إني سوف أنقطع عن عالمي الجميل (عالم التدوين) لعدة أسباب :


أولهـــا : إنفجار (وبمعناها) إما البروسيسور أو المازربورد لا أعرف أيهما وقد يأخذ مني فترة كي أقوم بصيانته

ثانيهما : ظروف العمل

أعلم إنني قد وعدت بعض المدونين بإنشاء مدونتين أخرتين الأولي لهوايتي المفضلة بعد القراءة وهي الطبخ والثانية مدونة عامة ولكن هذه ظروف خراجه عن إرادتي


سوف أفتقدكم جميعاً

هناك 15 تعليقًا:

همس الارواح !! يقول...

احلى حاجه انى هارد اول واحده على انفجار سيادتك ..
ايه الجمال ده ضربتى الكمبيوتر ..يالا معلش ههههههههههه
خدى بالك انا باضحك عليكى اهو
مستنيين رجوعك لينا فى اى وقت ... ومستنيين مواضيعك الجميله ده

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم

بجد هنفتقدك كتير قووى

بس ياريت تحاولى توفقى بين عملك وبين الكومبيوتر

صدقينى هتزهقى وترجعى تانى واسئل مجرب

عامة ربنا معاكى ويهديكى للخير

تحياتى
ايناس

أمل حمدي يقول...

ربنا معاك يا مريوم وان شاء الله تعودي سريعا

في حفظ الله

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ازيك يا همس هانم

والله من حيث ضربة الكمبيوتر فاخواتي الصغيرين هما اللي بوظوه وانا فجرته بس فداية طبعاً لأن انا اللي هكع واضحكي اضحكي لحد لما اجيلك

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

وعليكم السلام

ايناس ربنا يخليكي
اما بالنسبة ما بين اوفق ده وده متقللقيش عليا انا بشاغل بقالي يعتبر 3 سنين


خالص تحياتي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ماما أمولة

ايوة كده ادعيلي واصلحه بسرعه لحسن ده انا عاملة زي المياة والكهربا لما بتنقطع من البيت

kimo يقول...

بجد حتوحشينا

بس حاولي تلاقي اقرب فرصه

ونشوف قلمك من جديد

همس الارواح !! يقول...

مريوم انتى فين انا حاولت اكلمك بس تليفوناتك مقفوله على طول
ياريت تقوليلى انتى فين
او حتى افتحى الموب
سلام حبيبتى

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

كيمو

إن شاء الله قريب جداً هانت خلاص هو بالصيانه وربنا يسهل


بس للأسف مفيش كتابات جديده خالص

تحياتي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

همس الارواح


حبيبتي انا هبقي اكلمك انا بس مشغولة شوية في الشغل

سلام

غير معرف يقول...

ازيك يا مريومه عاملة ايه يا حبيبتي وحشاني اوي
بقولك ايه هو انا كل اما ادخل مدونتك يبقي المخروب بتاعك ده بايظ يلا مش مشكلة ههههههههههههههههه

هتوحشيني

NEMO

mohamed ghalia يقول...

ليه بس القرار ده

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ازيك يا نيمو عاملة ايه وحشاني انتي كمان
وبعدين انتي اصلا بتدخلي المدونة من السنة للسنة هنستهبل

تحياتي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

محمد

والله القرار ده مش قراري ده قرار الكمبيوتر ربنا يهديه بس هانت

alomda يقول...

مبروك تصليح الكمبيوتر مع انى هيا جاية متاخره تحياتى