السبت، 28 مارس 2009

لا تعليق


البعض منكم ممكن يستصغر بإحساسي بس بجد حصلت حاجه غريبة جدا جدا السحلفة بتاعتي ماتت بس محدش حاسس بيا بس أنا عارفه إنه قضاء ربنا وقدره ومكتوب من ساعة ما جبتها إنها هتموت بس المشكلة إني كنت حسه إنها هتموت مش عشان خاطر كانت عيانه بس كان جايلي إحساس غريب كده من يومين وأنا كأني مستنياها تموت بس النهارده بالفعل زي لما بيقولوا الواحد لما بيضحك كتير يبقي اللهم ما إجعله خير النهارده وأنا في السكشن بتاع المحاسبة أول مرة في حياتي أَضحك كده بس كنت متأكده إنه في حاجه غلط ورجعت لقيت ماما بتقولي السحلفة من الصبح متحركتش دخلت عادي زي لما برخم عليها ساعات وأفضل اخبط عليها بس هيا كانت مطلعة رجلها وايديها بره بلمس ايديها لقيتها زي الخشب سبحان الله زي لما احنا بنموت بتخشب ساعتها بقي جاتلي هيستريا عياط بجد عارفه إن البوست ممكن تقولوا عليه تافه بس عافه برضه إنه إحساسي اللي جالي كان مش طبيعي ،،،،،،،،،،،

هناك 9 تعليقات:

الشاعر الحزين يقول...

مين يقدر يقول انه بوست تافه

أنا فعلا حزنت جدا لحزنك وهى فعلا حاجه تبكى

لأنى جربت الموقف ده قبلك وكان عندى سلحفاه وماتت ويمكن أون عملت أكتر من اللى أنتى عملتيه وبكيت عليها قوى وحزنت عليها جدا جدا جدا

لكن فى النهايه ده أمر ربنا وان شاء الله ربنا هيعوضك خير بإذن الله

وأنا فعلا مقدر احساسك قوى لأنى حسيته قبلك

ولكى منى كل العذاء

وتقبلى خالص تحياتى

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

مبسوطة جدا بمرورك بمدونتي بس أنا عملت فوق ما انت تتخيل اصلا مكنتش اعرف انها ماتت اول ما مسكتها قلبي وقف وقمت مرصخه وجاتلي حاله لا تتخيلها ولحد دلوقتي قاعده عماله ببص عليها واعيط خفت اشيلها تاني مستنية بابا الصبح ياخدها مش قادره اشوفها المشكلة اني كنت بصورها كأنها فرد من العيله فاهم ؟؟؟؟؟؟

أنا - الريس يقول...

أنا..وانا..كنت..في..الإعدادي..كانت
عندنا..ماعز..وانا..اللي..مهتم..بيها
فيه..معزة..صغيرة..اتولدت..كانت..تعبانه
مش..بتعرف..تاخد..نفسها..حاولت..
اعالجها..بكل..ما..اقدر..بس..قضاء..ربنا
نفذ..عيطت..أبويا..بيقولي..ولا..يهمك
بكره..امها..تولد..ليك..تاني..حسيت
ان..مفيش..حد..حاسس..بيا..انا..زعلت
لأني..ارتبط..بيها..والمشكلة..ان..اللي
حوليا..مفهموش..ترابطي..معاها..
ربنا..يصبرك..في..بلائك..فالله..ما..اعطي
ولله..ما..اخذ

Ophelia - cfd يقول...

مش تافه ولا حاجه

الإنسان لما بيتعلق بحاجه بيبقى صعب فؤاقها وخصوصاً انها كائن حى

ربنا يصبرك وحاولى تجيبى واحده تانيه تعوضك ..

غير معرف يقول...

مين قال ان الموت عمتا تافه اذا كان فى انسان او حيوان طب تعرفى بقى قبل كدة قريت فى الجرنان ان واحدة اطلقت عشان ديك!!
اه والله هى كانت عانس اقعدت فتره طوية مجوزتش كانت مربية ديك اتعودت عليه اوى..وبعد فترة اتجوزت فراح جوزها من وراها دبحوا راحت هى رفعت عليه قضيه خلع لان الديك هى حسته ان اقرب حد ليها فى زمن مبقاش فى البشر يحسوا ببعض
***
نستفيد برغى دة كلوا الى انا رغيتوا؟؟
انك هاتى سمكة ايوة هاتى حوض سمك اشمعنى السمك؟؟ لانك هتحبى تشوفى منظرة فى الميه وهتنسى شوية السلحفاة بتاعتك...
نستقيد ايى تانى انى اتاخرت على الامتحان وهتعلق قفايا**
على فكرة وحشتينى اوى اوى والله الى اخرنى كان ظروف النت كان بيعاقبنى
عوووووووووووووووووووو

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

السيد الرئيس
لازم اكلمك بكل احترام طبعا
مش انت الرئيس
يكفي قولك

فالله..ما..اعطي
ولله..ما..اخذ

تحياتي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

زهرة
استحاله اجيب واحده تانية خلاص هو بعد سنتين اروح اشتري واحده تانية وتيجي بعدها بسنتين تموت؟؟؟
تحياتي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

كيكي ازيك يا بنتي عرفتك من عوووووووو
انتي فين وحشتيني اوي
بس حلو موضوع اللي اتطلقت عشان خاطر الديك والله عندها احساس واصل كمان
هههههههههههههههههههههه
وانا مش عوزاكي تتعلقي من قفاكي بسببي
بس مش بحب السمك بيموت بسرعه
تحياتي

غير معرف يقول...

كيف يأتي الموت لا أدري
ولكن ما أدريه أن الموت جاء
ربما لعزيزٍ , أوربما لبعيد , أو قريب ,
لكن سيأتي الموت من كل الجهات
وتنادي كل روح حبا بالحياة , يا حياة كلنا يجري للمنتهى بشر أو نبتة وحتى السلحفاة
________________ بودي
مشاركتي حزنك