الأحد، 8 مارس 2009

رحلة إسكندراني يعني إسكندرية يا محلاها ؟؟

بمناسبة النجاح السعيد بابا وافق إن أنا وأختي نطلع رحلة للإسكندرية مدتها يوم وطبعاً عشان أنا بحبكم وعشان طبعاً هوايتي الأولي التصوير جبتلكم أحلي صور صورتها النهارده وعلي فكرة أنا مقدرتش أنام غير لما تشاركوني أجازتي الممتعة يلا بقي نشوفها وتقولوا رأيكم بصراحه بعرف أصور ولا لأ طبعاً أنا حاولت أرتبهم بس مش قدرت




بس أنا بقي هخليكم تسموهم علي مزاجكم وأنا الاسم اللي هايعجبني هاحطه عليها بجد كان يوم حلو وممتع جداً رغم إنه كان مليان خناقات تحياتي يا حلوين ،،،،

هناك 31 تعليقًا:

الفراشة الصغيرة يقول...

ايه ده

يعنى جيتى عندنا
ومتعديش على اختك
ينفع كده يا حياه

عموما ماشى
سماح المرة دى

mohamed ghalia يقول...

انا برده زرت اسكندرية قريب
على فكرة فى الشتا أحلى بكتير
المهم إنك استمتعتى بوقتك
دمتى فى سعادة

كراكيب يقول...

اسكندرية وصور وحركاااااات
الف مبروووووووك
وصورك حلوة وتصويرك زي الفل
;)

miro el niro kwaniro

TIMMY !! يقول...

فعلا اسندرية في الشتا أحسن من الصيف بكتير ,

أنا بحب التصوير جدا , أحد هواياتي المفضلة ,

صور رائعة :)

تحيتي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

الفراشة العسولة
إن شاء الله اوعدك لما اجي المرة الجاية نتفق واجيلك علي طول

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

محمد
هيا اكيد في الشتا احلي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ميرو النيرو كوانيرو
منورة مدونتي البسيطة ربنا يخليكي وتبقي من زواري الدايمين

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

تيمي
خلاص بتعزمني مرة في مدونتك وتوريني الصور وعاوزة اقول حاجه اخيرة انا رديت الردود دي وانا حالتي ما يعلم بيها الا ربنا وادعوا ربنا يفك همي

فشكووول يقول...

ابنتى الحبيبه الضائعه فى زمن الاوهام
تحياتى
بصراحه انامش شايفك ضائعه ولا حاجه
دا انت موجوده وان شاء الله تكونى علامه فى الحياه
اشكرك يا ضائعه لاضافة مدونتى فى الرايحين الجايين عندك وبالصوره الجميله دى ( فشكول السكره ) دا انت اللى سكوره وعسوله كمان وانا بعتبرك زى بنتى الهام هى كدا عسوله زيك ... بس بعيده عنى فى السعوديه وانت واللى زيك بيصبرونى على بعدها.
بس مش عارف فيكى ايه ؟ ربنا يفرج كربك ويزيل همك بقدرته وعظمته

نيجى بقى للصور
انت تقريبا محترفه مش هاويه .. الصوره هايله وزوايا التصوير روعه ويمكن ما حدش يقدرها ويفهمها الا العين الخبيره

الصوره الاولى التحتنيه
تقريبا فى وقت ما بعد الظهيره وعنوانها
- يا رازق الدوده فى وسط الحدر ارزقنا يا رب

2 - نفس التوقيت تقريبا او ما بعده بقليل
- زهقت من الناس وعايز اقعد لوحدى
3 - ام كلثوم - الموجه بتجرى ورا الموجه
الرابعه
4 قبل الغروب
- سكوت عايزين هدوء
5
- فين الناس
وتحياتى وربنا يفك كرب المسلمين جميعا والحمد لله على السلامه من الرحله

فشكووول يقول...

الضائعه فى زمن الاوهام هى مريومه الحبيبه
فيه بس ايه يا بنتى .. اصل انا قريت تعليق الضائعه وبعدين قريت تعليق مريومه وربطت التعليقين ببعض .. فيه بس ايه يا مريومه الجميله .. ربنك كمان مره يفك كربك يا بنتى وايه بس اللى مزعلك.
لو يا بنتى عايزه اللينك بتاعى عشان تحكيى لى ايه بس اللى مزعلك
آدى اللينك بتاع الايميل بتاعى آهه
salahabozid@hotmail.com

ولو حبيت انا ما عنديش مانع اسمع لك ويمكن ربنا يقدرنى ازيل الكآبه اللى عندك
وانت واختيارك يا بنتى
تحياتى

فشكووول يقول...

انا فاتح الايميل ومستنى فى الوقت اللى يناسبك وبعدين مشكلتك بسيطه وان شاء الله نتفق على حل يرضيك ويريحك

غروب يقول...

عقبالي يااااااارب

انجح واروح اسكندريه

هههه

مدونتك جميله

تحياتى

غروب

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

بابا فشكول
خلاص أنا سميت الصور بالاسماء اللي انت اخترتها وعاوزة اشكرك علي نصيحتك ليا ومعلش لو كنت تقلت عليك امبارح بس عشان كنت مش في حاله طبيعية

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

غروب
إن شاء الله تنجحي كده وتروحي اسكندرية وتبقي صورك أحلي من صوري تحياتي يا جميلة وإن شاء الله مدونتك أكيد هتكون أحلي

elsha3er يقول...

السلام عليكم الحمد لله ان الاسكندرية عجبتك هى بجد جميلة جدا

اما عن الصور فالاسكندرية كلها حلوة بجد
وبتعرفى تصورى كويس
تحياتى


احمد الشاعر

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

وعليكم السلام يا أحمد
اه اسكندرية عجبتني جدا جدا ومحافظة خيالية أًصلا
وشكراً ليك علي ذوقك وكيس إن الصور عجبتك

Zika يقول...

حلوين الصور دي
اسكندريه عامله ايه؟ ايه اخبارها وكده ؟
مبروك علي النجاح
تحياتي

الشاعر الحزين يقول...

أول تعليق ليا فى مذكرتك الجميله

وان شاء الله مش أخر تعليق

بس بجد اسكندريه من أحب الأماكن لقلبى
لأنها بلد فعلا جميله جدا جدا

وممكن نقول على الصور

هدوء البحر القاسى

الشاعر الحزين يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

زيكا

اسكندرية حلوة جدا جدا جدا جدا ونفسي اروح اعيش هناك بجد والله يبارك فيك
ويارب كل الطلاب

تحياتي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

الشاعر الحزين
منور مدونتي البسيطة ويارب تبقي زائر مستديم والحمد لله ان الصور عجبتك
تحياتي

Ophelia - cfd يقول...

إسكندريه نفسى أروحها مووووت

:)

عقبالى بقى لما أزورها

barbie girl يقول...

الصور حلوة اوى.. انا مرحتش اسكندرية قبل كدا بس باين عليها حلوة اوى.. وباين عليكى بتصورى حلو اوى بردو

Crazy Nemo يقول...

مبرووووك يا مريومه على النجاح و على سفرك اسكندريه احلى بلد فيكى يا مصر اما كنت لسه هناك مع ماما الاسبوع اللى فات و الرغم ان الجو كان ساقع بس اتمشينا على البحر برضه و احتمال نروح الخميس الجاى ان شاء الله

فشكووول يقول...

ازيك يا دودو
عايزك ترجعى المدونه لاسمها الاصلانى
وبلاش اكتئاب بقى.
تحياتى

فشكووول يقول...

ازيك يا دودو
من فتره ما نزلتيش بوست
ليه بقى
احنا مش خلاص
عايز اشوف بوستاتك الجديده
تحياتى

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

زهرة
إن شاء الله اعمل رحلة واطلعها اسكندريه واخدك اول المعازيم
****
باربي
اسكندرية حلوة مووت
شكرا ليكي ولمرورك
****
نفرتيتي
منووووووووووووووورة قد الدنيا كلها كلها كلها
انتي بقي اتمشيتي علي البحر انا ساعتها يابنتي نزلت البحر وكان الجو تلج تلج تلج بس محدش ضامن هيروحها تاني امتي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

بابا العزيز
انت عارف اني مش هرجع اسم المدونة زي ما كانت بس ممكن لما احس انها محتاجه تتغير اكيد هغيرها بس انا منزلتش بوستات الفترة دي النت كان قاطع عندي وبدخل من الموبايل وانت عارف خايفه من الامتحانات دعواتك ليا

همس الارواح !! يقول...

الله عليكى صورك جميله جدا وتسلمى ...انتى عارفه اسكندريه ده جميله وانا على فكره عمرى ما رحتها بس باسمع يعنى على العموم اهم حاجه انك استمتعتى ...

همس الارواح !! يقول...

الله عليكى صورك جميله جدا وتسلمى ...انتى عارفه اسكندريه ده جميله وانا على فكره عمرى ما رحتها بس باسمع يعنى على العموم اهم حاجه انك استمتعتى ...

Maha Shahen يقول...

التصوير هوايه روعه اصلا
وبجد انتى اخدتى صور جميله
انا تقريبا تابعت شوية من المدونه ولقيتها كلها عن الدراسه ربنا يوفقك
بس اصعب المواقف واجملها فعلا هى اللي بتكون فى وسط اوقات زى الدراسه
بتكتبى بطريقة جميله كمان بتصورى كويس جدا ويا ريت لو عندك صور اكتر اعرضيهم بالمدونه