الجمعة، 6 مارس 2009

طعم النجاح


إحساس جديد حسيته وطعمه حلو جداً جداً كنت هموت وأحسه اللي حصل إني زي ما إنتوا عارفين مستنية النتيجة علي نار من يوم الثلاثاء وكنت خلاص علي أخري من الموضوع ده وكمان كانت حالتي النفسية زي الزفت المهم هما كانوا بينزلوا النتيجة الساعه 9:30م علي الموقع إنها تنزل علي حظي الإسود وبعيد عنكوا أنا من مرضي الضغط الواطي معرفش إزاي علي وقاعده بقي هموت المهم اتصلوا بيا كل صحابي وهما كمان علي نار وكنت بكلم زيزو صديقي اللدود من حوالي الساعه 9:45م وكل خمس دقايق أدخل أشوفها ظهرت ولا لأ المهم ،،، الخبر العاجل ====>>
إنه في تمام الساعه الـ 10:10م قمت أنا كان زيزو بيقولي عاوز رقم جلوسه عشان زهق من وشي الفقري ودخلت كنت حطيت طبعاً رقمي أول حاجه ودخلته وال ايه النتيجة ظهرت قلبي وقف ومقدرتش أبص علي الأرقام (وده طبعاً في أقل من الثانية) شُفتها وكلاكيت تاني مرة يا
مااااااااااااااااااااااااااااااامااااااااااااااااااااااااااااااا أنا نجحت وجبت نتيجة زيزو هو كمان نجح وأغلب صحابنا نجحوا واللي مش نجح معلش يبقي يعوض بس بجديه شوية لأن أنا مجربة طعم الفشل برضه وربنا مع الجميع
الست دي أمي بقي فضلت تحضني وكانت هتموت من الخضه حبيت بقي أفرحكم معايا لأنكم كمان من الناس اللي بحبهم جدا بس عاوزة أقولك إني مش قادره أكتب ،،،،،

دي بقي باقة ورد لصحابي اللي نجحوا وأنا كمان ولكل المدونين وسمعوني أغنية الناجح يرفع إيده بقي






هناك 6 تعليقات:

الفراشة الصغيرة يقول...

الف الف مبروووووووووووووووووووك

فشكووول يقول...

طب يا ستى
الف الف وكمان الف مبروك
يعنى كمان التقدير اخباره ايه
انا كنت جاى عندك ومخضوض
اصل عارف انك شقيه
والحمد لله طلعتى ناجحه
بس انت اديتينى فى تعليقك ايحاء مش كويس
بس اما جيت اطمنت
فين بقى الشربات
تحياتى

mohamed ghalia يقول...

الف مليوووووووووون مبروك على النجاح
وكويس انى أول زيارة ليا تكون فى مناسبة حلوة زى دى

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

الفراشة الصغيرة
الله يبارك فيكي
***********

عمو فشكول
الله يبارك فيك وعقبال لما تفرح بشهادات احفادك الحلوين سيبك بقي من التقدير لأن أنا كنت خايفه من المحاسبة وكنت متأكده إني شايلاها وأنا كمان كنت خايفه جدا جدا وكنت منهارة ومش مصدقة إن دي النتيجة بتاعتي أصلا وليك عندي شربات ليوم الشربات
***********

محمد
الله يبارك فيك ويارب دايماً تنورني في المدونية علي طول

TIMMY !! يقول...

1000000000 مبروك على النجاح
و عقبال التيرم التاني إن شاء الله ,
و كل سنة ناجحة إ، شاء الله

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

تيمي
الله يبارك فيك يارب ومنور المدونة بردودك الجميلة
تحياتي