الثلاثاء، 12 أغسطس 2008

إعتذار


أعتذر عن نزول أي بوست لحين إنتهاء صيانة الجهاز مرة أخري
المشكلة بقي إن استاذ طارق اللي بيعمله الصيانه بيقول : ( ياهجيبهولك متصلح يا هجيبهولك فلاشه :( )

هناك 19 تعليقًا:

صباح الصباح يقول...

باقولك اية.. هوة انتى لغيتى المدونة التانية بتاعة السكرتيرة العجيبة اللى بتحب شغلها؟
ههههههه.. اخيرا اقتنعتى ان الشغل بهدلة.

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

لغيتها عشان اريح دماغي من النفاق والقرف وياريتها هتفكرني بأيام حلوة لأ هاتفكرني بحاجات انا مش عاوزة افتكرها اصلا

blue-wave يقول...

ترجعيلنا ويرجعلنا جهازك بألف سلامه
ولو فلاشه برضه مايضرش:))

رصيف نمره خمســــــه يقول...

ههههههههههه انتى مبتزهئيش من صيانته البتاع ده

حطيه على اول الرصيف وعليه 10 جنيه عشان حد يرضى ياخده

متهزريش بقة ياميمى وتغيبى كتير اخرك يومين اووووك


انتى اخبارك ايه ؟ لسه بتعدى برده

سلام ياقمررررر

في حب مصر يقول...

هو كل شوية الجهاز محتاج صيانة؟؟؟

اشتري واحد جديد؟؟ انتي سكرتيرة قد الدنيا

تحياتي يا قمر يا ام الضفاير

oRiGiNaL HeArT يقول...

ان شاء الله يتصلح ويرجعلك بالسلامة :)

صباح الصباح يقول...

مش فاهم.. هوة فية حد ضايقك فى الشغل.. او انتى اتخانقتى مع حد..
انتى كنتى مبسوطة جدا
اية اللى حصل؟؟

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

blue wave
يعني انا ادكع فيه وانا بشتريه وأخده فلاشه يبقي افتري صح ولا غلط
تحياتي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

بقلظ ازيك عامله ايه وحشاني
بصي يا ستي الشركة اللي انا وديته ليها مش عمله بما يرضي الله كالمعتاد مانتي عارفه
ولعلمك انا لو حطيته علي الرصيف مش هادفع 10 جنيه ده انا هاعمله ببلاش
انا بدخل من الشغل
تحياتي يا جميله

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

نور الحياة
اشتري واحد جديد ازاي وهو مكملش سنة
وكمان مش انا اترقيت يا كابتن
بقيت مديرة إدارة السكرتارية
تحياتي يا جميل

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

القلب الاوريجينال
ادعي كتير بالله عليكي ده انا خلاص هاموت
تحياتي يا قمورة

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

صباح الصباح
من ناحية حد ضايقني انا اخدت علي كده
بس خلاص انا مش بقيت حبة اكتب عن الموضوع عارف لما نفسك تقفل من حاجه وبالذات لما اترقيت هايبقي كل كلمه محسوبة عليا فالموضوع هايبقي صعب اووووي اووووي

صباح الصباح يقول...

افتكرى دايما ان النفس البشرية ممكن اوى تكون شريييرة.. عشان كدة لو حد ضايقك مش شرط ابدا يكون العيب فيك.. ممكن جدا يكون هوة اللى فية كل العيوب.. والحقد مايعرفش الوان ولا سن ولا غنى وفقير
يارب تكونى بخير دايما

ShimaaMahdy يقول...

الف سلامه على جهازك ياقمر

و ان شاء الله يتصلح ويرجع فل و عال العال

(:

رصيف نمره خمســــــه يقول...

ازيك يامريووومى

قولت امسى واشوف اخبارك

رمضان كريم

كل سنة وانتى طيبة وبالف خير


سلاااااااام

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

والحقد مايعرفش الوان ولا سن ولا غنى وفقير
إنت إختصرت ردي
انا الحمد لله تمام

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

الله يسلمك يا شوشو
وادعي كده لسه مجاش لحد دلوقتي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

الله يسلمك يا شوشو
وادعي كده لسه مجاش لحد دلوقتي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

بقلظ
مسا الخير علي احلي بقلظ في الدنيا وقلتي تمسي بس ده انتي تمسي وتصبحي وكل حاجه يا قمر
وكل عام يارب وإنتي بألف خير رمضان داخل اهو اتخني بقي عشان يبقي اسم علي مسمي