الاثنين، 14 يوليو 2008


علمتني الحياة أن أبكي فالبكــــاء هو الراحه ،،،

مقتبس

هناك 12 تعليقًا:

كلام على بلاطة يقول...

جبتى التايهه يا مريوم
كلنا بنبكى ايه الجديد
بس دلوقتى بنصرخ
ونلطم من رخص الاسعار
تحياتى

Vague يقول...

صحيح


بس بلاش تبكي قدام الناس

انا ممكن ابكي بس من غير دموع..عشان مكنش فلحظة ضعف

RaRa يقول...

فعلا البكى بيريح اوى

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كلام علي بلاطه
انا مجبتش التايهه ولا حاجه انا بس مجرد كلمات أعجبتني
وبعدين الاسعار دي بقي خلت اب يقتل اولاده
نورتني
***********
vague
البكاء في حد ذاته غذاء للعين ومش عيب يكون الإنسان في لحظة ضعف
***********
rara
نورتيني يا جميل أحب أقولك إن أنا علي اي حاجه بعيط

ToTo يقول...

لما تبكي البكاء بيوجع العين وتبقي تشتري من عندنا قطرة بروزلين

تحياتي

محمد جمال (صاحب عطوة )

نور الدين (محمد الجيزاوى) يقول...

كلمات اقصر من وقت تمر فيه النسمات
لكن اثرها اطول من ليلة شتوية
وانا علمتنى الحياة ان ابكى لان البكاء هو روحى اذ تسيل من عينى .
..........
نور الدين محمود

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

محمد
بس كده هاشتري كل القطرات يا عم
بس عطوة مين؟؟؟؟؟؟؟؟ معلش مش واخده بالي

**********
نور الدين
وانا علمتنى الحياة ان ابكى لان البكاء هو روحى اذ تسيل من عينى
جميلة جداً جداً

alshared يقول...

وكذالك الأبتسام

Vague يقول...

lol

محمد جمال صاحبي فعلا..
لكني انا مش عطوة..عطوة ده واحد صاحبنا بس هو بيهزر وانتي وقعتي فالفخ

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

الشارد
انت ميه ميه :) نورتني
********
vague
هههههههههههههههه
ما يقع الا الشاطر

كيكى عوووووو يقول...

عوووووووووووووووووووووووووو
انا جيت اتخديتى
............................
عاجبتنى موووووووووووووووووووت
ان علمتنى الحياة ان اصعب البكاء هو الضحك وقت المحن
................................
البكاء احيانا كتيرررررررررررررر
بيخلينا نستريح
.......................
بس بجد اصعب بكاء هو البكاء على النفس
بتحسى بحسرة ومرارة كبيرة اوووووووووى
............................
اية دة كفاااااااااااااااااااااية بقى نكلم على الحزن والعياط
.............................
خلينا فى الاهم
انتى اتخدتى
عووووووووووووووووووووووووووو

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

كيكي يا قمررررررررررررررررررر
بخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اتخديتي انتي
منوراني يا جميل
بالفعل اصعب اصعب انواع البكاء هو ع النفس
وعاوزة اقولك طبعاً اتخديت بس بفرحه لما لقيتك انتي