الجمعة، 18 يوليو 2008

مصره علي الغباء أنا


ال إيه عاوزة أنزل أغنية زي بقية المدونات بس علي مين الغباء خد حده معايا الليلة دي وفضلت ساعتين من ساعة ما رجعت من الشغل لحد دلوقتي لأ ساعتين إيه ده الساعه دلوقتي داخله علي 2 وانا جيت الساعه 10 وبرضــــــــــــــــــــه مش عارفه الله يجازي اللي كان السبب قطعت الأغاني بدل منا جاية من الشغل تعبانه مش أقوم أتخمد لأ إزاي ماعلينا ،،،،،،،،،،،،،، خلصنا من الموضوع ده

*********

قررت أنا مريوم إني أعمل مدونة جديده بالإضافة لدي هاكتب فيها يومياتي بس لسه مقررتش إسمها هايكون إيه بفكر في كام إسم كده بس هايجيي لوحده هيا مبدائياً هاتبقي اغلب الكلام فيها عن الشغل عشان خاطر أطول وقت بقعد في الشغل

هناك 13 تعليقًا:

عروسة ننوسة يقول...

مبروك على المدونة الجديدة وان شاء الله اكون متابعة ونكون اصحاب
تحياتى

blue-wave يقول...

يا ستى انتى لوحدك اغنيه
ومدونتك الجديدة اكيد هاتبقى نحفه
ادينا انتى اللينك بس ومالكيش دعوة
يلا سلالالالام

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

عروسة ننوسه مدونتك تحفــــــــــــــه جداً
اكيد هانكون صحاب
بس حد يفكرلي في اسم المدونة بس اولها يوميات سكرتيرة ............ ؟
من فضلك أكمل مكان النقاط
****************
blue-wave
المدونة هاتبقي تحفه بوجودكوا

Unknown يقول...

مش محتاجه أغنية يا مريوم

أنا أصلا بضايق من الأغنيه علشان بتشوش على اللى بسمعه فى وقت التصفح

ومبروك على اليوميات الى انتى ناويه تكتبيها

ايه رأيك تكتبيها هنا وخلاص

مصطفى

غير معرف يقول...

جميل أن يكتب الانسان يومياته فيكتشف الخطأ والصواب بعد فترة من الكتابة فيتجنب الخطأ ويعمق الصواب وهكذا تكون اليوميات دروس من الحياة
أما اسم المدونة فأنا أقترح كلمة ش اطرة فيصبح اسم المدونة ( يوميات سكرتيرة شاطرة) فما رأيك
000000000000000000000000بودي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

egyboy
ال يعني انت بتيجيي كل يوم المدونة
الله يبارك فيك
ومن ناحية اني اكتبها هنا صعب لان دي حياتي الخاصه مش حياتي العملية
********
بودي
غاب القمر يابن عمي
كل دي غيبة من ناحية رأيي هسميها كده عشان خاطرك بس للإسم بقية برضه
اتمني متأخرش تاني كده

رصيف نمره خمســــــه يقول...

ازيك يامريووووومى

ههههه انا كمان على فكرة غبية بطريقة قعدت احاول معرفتش زهئت وقلت مش هكررها تانى ابدا
انتى ايزة تعملى مدونة تانية طيب طيب انا هفكرلك فى اسم بس قوليلى يكون اسم مجنون شوية ولا هادى ولا ايه يعنى ولا زم يبقة فيها كلام معين ولا لا ردى عليا وبعدين افكر اوووك

سلاااام

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

وحشتيني موووووووووووووووووووووووووووووووت
بصي انا لسه مش رسيت ع الاسم فكري في اسم مجنون جامد طحن
متأخريش اووووي كده

DoMaLaYs يقول...

ههههههههههه

معلش تعيشي و تكلي غيرها

و فكرة جميله انك تكتبي يومياتك

اظن اجمل اسم

حياتي

او بربيكان هذه حياتي

yas يقول...

ههههههههههههههههه
على فكرة احب ابشرك مش انتى لوحدك اللى مش عارفة الاغنية بتتحط ازاى انا كمان
فياريت اول ماتعرفي تبلغينى لانى بطلت محاولات من زمان
مدونة جميلة والمدونة التانية حلوة برضه
سلام بقي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

domalays
خلاص سميناها واللي كان كان
تحياتي
******
yasmine
اوعدك اول ما اعرف هاقولك ع طول

غير معرف يقول...

ده انتى فاضية بقى ياوزة كمان أغانى يا لهوتى يا بنتى خللى بالك من شغلك احسن

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

كده يا ابو وزة انا فاضية وبعدين انت عارف ان انا بخلي بالي من شغلي كويس اوووووي
تحياتي وخالص تقديري وشكراً جداً إنك نورتني ومدونتي إزدات شرف بحضورك