الأربعاء، 7 أكتوبر 2009

------------------------




أولا :وحشتوني كلكم كلكم بابا فشكول وماما أمولة ودكتور بودي وهبهوب وكيكي والشارد و Vagueوكل الناس اللي مقولتش اساميهم بس انا عرفاهم اعذروني جدا بس وقتي ضيق خالص ومش بعرف ادون عشان الشغل وانتوا عارفين من ساعة ما خلصت الامتحانات اللي فاتت


ثانياً : بفكر أمتنع عن التدوين لأن المدونة ملهاش لزمه خالص انا هسيبها مفتوحة بس يبقي الحال كما هو عليه ،،،،،،،،،،،،،،،،
مع إني كان نفسي أتكلم في موضوع الدراسة بس مش مشكلة وكان عندي مواضيع كتير كتبتها بس بجد مش لاقيه الوقت المناسب وحسه إني بقيت "فاشلة" في عالم التدوين اللي كنت بعتبره أحسن حاجه بالنسبة ليا
خيرها في غيرها بقي
تحياتي للجميع،،،

هناك 20 تعليقًا:

همس الارواح !! يقول...

حبيبتى بجد المدونه هتبقى وحشه اوى من غيرك


وبجد كمان التدوين ده حاجه حلوه اوى ياريت تشةفى اى وقت وتكتبى اى حاجه

لانك بجد هتوحشينى

ده انا لما لقيتك كتبتى حاجه فرحت جدا
والله

وعلى العموم بينا موبايلات وميلات وهابعتلك الميل من عنيا

تحياتى ليكى

الشاعر الحزين يقول...

مريوم

لالا يا مريوم لا بجد مش ممكن يعنى أنا أرجع ألاقيكى بتمشى

أنا مش عارف أقولك حمدا لله على السلامه ولا مع السلامه

لكن أتمنى انه تكون حمدا لله على السلامه وتاخدى وقتك كده براحتك وتنظمى وقتك وتحاولى تتابعى معانا لأن كلنا أسره واحده مينفعش حد فينا ينسحب

عموما أتمنى توصلى للقرار الصحيح

وأتمنى كمان لما تشوفى تعليقى ده تردى عليه عشان أطمن انك بخير وموجوده

دمتى بكل الخير يارب

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

شكراً يا هبهوبة علي الميل يا حبيبتي وانا عارفه ان التدوين حلو اوووي ده كمان المدونة هتكمل سنتين بس مش مشكلة بقي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ازيك يا علاء عامل ايه والله انا مش عارفه حتي الكتابة مبقاش ليه نفس ليها خالص حتي الناس اللي بتدخل المدونة مبقتش تدخل حسيت اني قصرت في حقهم جامد جدا وكمان مش عارفه اركز خالص خالص مع ان جوايا حاجات كتير ومواضيع اكتر بس الحمد لله ربنا يستر هسيبلك التعليق ده كمان عندك في مدونتك

الشاعر الحزين يقول...

مريوم أنا رديت على تعليقك عندى

تعالى اقرأيه

ومستنى رد فعلك ماشى ؟؟؟؟؟؟؟؟


ياللا بسرعه بقى متتأخريش

سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالام

فشكووول يقول...

ماريوم يا حلوه يا شقيه يا هرابه يااللى مش عايزه تدونى

ليه يا مريوم دا بابا فشكول بالرغم من غيابك كان مبسوط بيكى

شوفى انت مش مهم تغيبى بس خليكى معانا كل عشر شهور بوست .. وانا شايل لك جوافايه مسروقه عشان كل ما تيجى اديكى جوافايه .. بس فى سرك ح اديكى كمان رمانايه

Vague يقول...

السلام عليكم
ربنا يكرمك ويعزك ويهديكى
انا فرحت جدا لما لاقيتك حاطة اسمى وقولت يااااااااه .. ده فى ناس لسه فاكرانى اهو
ربنا يوفقك فالشغل
ومافيش مانع انك ماتكونيش مستمرة فالتدوين .. ولكن اعترض اذا فكرتى انك تقفلى المدونة

خلينا نتطمن عليكى كدا من حين لاخر

miroooo يقول...

السلام عليكم مش معقول يا مريوم تسمحيلى ادلعك انا اول مرة ازورك تعملى كده باردو لازم تعملى بوستات جديده علشان اتابعك وبعدين هازعل اوى حاولى علشان خاطر الناس اللى بيحبوكى وعلشان خاطرى انا كمان ولا هتخلينى اقول انى وشى وحش عليكى انا هاستنى بوستاتك وزيارتك كمان دمتى بالف خير وربنا يوفقك

الشاعر الحزين يقول...

مريوم

ايه بس يا ست الكل ؟

مش تروقى كده وتخرجى الهموم دى من جواك

عشان خاطر الناس دى

بجد صدقينى غيابك صعب قوى

طيب بصى أقولك على حاجه

لو مخنوقه مثلا أو متضايقه أو عايزه تتكلمى أو تفضفضى

ياريت لو معندكيش مانع نتكلم ع الميل

وده ايميلى

alaaelking_r@yahoo.com

مستنى ردك واضافتك أوعى تتأخرى علينا بقى

سلام يا غاليه

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ازيك يابابا عامل ايه يارب تكون دايما بخير

مكنتش عاوزة ادون بس بفكر زي ما انت ما قلت كل 10 شهور بوست
وبعدين بقي انا مدمنة رمان وجوافة يبقي هدخل كتير هههههههههههههههههه
تحياتي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

vague
انت اصلا من الناس اللي كانت بتدخل مدونتي اول ما اتعملت ازاي هنسي
بس انا معتزلة مش هقفل المدونة متقلقش

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ازيك يا علاء انت عارف معلش اني اتأخرت في الرد بس علي بال ما دخلت وبصيت بصه كده فرحت جدا جدا
وبص انا مش عاوزة اوعد انا كتبت موضوع كده بفكر انزله لو نزلته إن شاء الله هتبقي رجوع قوي
تحياتي

م/ الحسيني لزومي يقول...

من اجل
وطن آمن مستقر...حياة افضل.
من اجل
محاربة الفساد....مقاومة التزوير
من اجل
ان تكون مقدرات هذا الوطن بأيدينا
شارك في الحملة الشعبيه للقيد بالجداول الانتخابية
ضع شعار الحملة علي مدونتك
عذرا علي عدم التعليق علي البوست

الشاعر الحزين يقول...

مريوم الغياب طال قوى قوى

أتمنى تكونى بخير

وترجعى بسرعه

ياللا بقى مستنيينك

غير معرف يقول...

وحشتينى
والله العظيم وحشتينى بجد اوووووووووى
انتى فى بالى بقالك قرن واقعدت دوخت لحد ما عرفت اجيب اللينك!!!
انا اسفة ** مقصرة انا عارفة
بس والله فى بالى مش ناسيكى ويشهد ربنا فى ناس كدة يا مريومة صعب انك تنسيهم بجد ناس بتفضل كدة بالك عمرك ما تنسيهم ابدااا ولا حلى انك تكونى من جوهم مش مجرد كومنت تقضية واجب وخلاص1!
مين قال انك جبتى اخرك
تصدقى بالله
*********
من ساعه ما فاتحت المدونة كل يوم اقول دة اخر بوست لانى والله مابعرف هكتب ايه فى الى جاى
والله دى مجرد حاله عندك وهتعدى
بالله عليكى بالله عليكى ماتسبيها ياشيخة مش عشانها
عشان الناس الى بتحبك
طب انا اوصلك ازاى دلوقتى؟؟
عندك ميل
ها
امانه عليكى لمة تشوفى كومنتى طمنينى
ربنا يحفظكياااااااااااارب ويكرمك ويسعدك
كيكى عووووو

كيكى عوووووو يقول...

وحشتينى بجد اوى
يارب تكونى بخير
عيد سعيد ياقلبى

alomda يقول...

يامريوم ياريت تسمعى كلام الناس اللى بتحبك الناس مش قادرة تبعد عنك ورافضه انى انتى تسبيهم ياريت تفضلى معاهم محبة الناس حلوة جدا ويارب يحبب فيكى كل الناس انا بجد سعيد بمحبة الناس ليكى يامريوم وعموما انا صديقكك المخلص (محمود العمده)

غير معرف يقول...

اولا ازيك يامريوم ويارب تكونى بخير ونسمع عنك سمع خير بازن الله
وثانيا لازم تسمعى كلام الناس اللى بتحبك وماتسبيش المدونه انتى عارفه لو بعدتى عن الناس اللى بتحبك هتلاقى كلامك بيكتر وهتحبى التتدوين من تانى علشان انتى فعلا بتحبيهم زى ماهما بيحبوكى ويارب يحبب فيكى كل الناس ياجمل مريومه فى الدنيا
ثالثا انا صديقك المخلص (محمود العمده) ابقى طمنينيى عليكى يامريومه

الشاعر الحزين يقول...

مش كفايه بقى يا مريوم

بجد كفايه

والله وحشتينا جدا جدا جدا

حرام عليك كفايه غياب بقى

على الأقل تطمنينا عليك

ولا ده مش من حقنا ولا ايه ؟

هو مش احنا كلنا اخوات وأصدقاء يبقى حقنا ان احنا نطمن عليك

ارجعى بقى طمنينا عليك

طبعا أنا كاتب التعليق ده ومش عارف ان كنتى هتفتحى المدونه أصلا عشان تشوفيه ولا لأ ؟

بس يارب تشوفيه وتردى علينا وتطمنينا عليك

بجد قلقانين قوى عليك

يارب تكونى بكل خير يارب

كلام على بلاطة يقول...

شكرا على الزيارة والتعليق
======عنصريين حتى النخاع وتخصصهم زراعة الالام والاوجاع/

والابشع من عنصريتهم, جهنمية معاملة الاخر كمتاع/

فلا حق لغيرهم فى حياة ولا امل ولا رجاء الا لو باع/

واستغنى عن قيم المواطنة والمساواة على المشاع/

ومن لايتبعهم يستفزهم ولا مانع من تقطيعهم ارباع/

ويا ويل من يقف فى طريقهم وطريق الخراب والضياع/

فهم وحوش ولو تسموا باسماءنا من باب الاستبياع

احفاد مصاصين الدماء القتلة الصعاليك الرعاع/

يستغلوا مخاليق ربنا كخدم وعبيد وجوارى للامتاع/
===