الاثنين، 23 يونيو 2008

انا مستاءة جداً


الأجازة جت والكمبيوتر تحت الصيانه والواحد مش عارف يعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يا فرحة ما تمت

ده الخبر الوحش يا ايمي

هناك 4 تعليقات:

رصيف نمره خمســــــه يقول...

مريوم حبيبتى ولا يهمك انا وراكى وراكى والزمن طويل هههههه بس المهم تشحنى فى الفترة دى بقة عشان ترجعى للتدوين بروح جديدة لانج بعيد عن ضغط الامتحانات اوك

وبعدين ممكن تشيلى الكلمة بتاعت التاكيد بتغظنى وانا كل مرة انسى اقولك عليها

(رصيف نمره خمسه)

يلا سلام يامريووم

blue-wave يقول...

ربنا يقوملك الكمبيوتر بالسلامه وتتحفينا ببوستاتك التحفه

أنا حر يقول...

احنا ممكن نبعت فرقة متخصصة لصيانة الجهاز علشان ترجعي تاني لتدويناتك الرائعة
تحياتي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

ايمي من ناحيه اشحن فانا شحنت كتـــــــــــــير ومش تقلقي ةحشاني مووت
بلو واف يارب تكون مش اخر زيارة وربنا يقومه بالسلامه بس مش واضح
انا حر
استنيت فرقتك بقالي مليون سنه
انتظروني،،،،،