الخميس، 17 أبريل 2008

مقتطفات

عجائب المصريين في شوارع القاهره

بينما كنت ألقي نظره سريعه علي النت كالمعتاد (الأيام دي مش بحبها أيام الامتحانات يارب وفقني إدعولي كلكوا) إستغربت من هذا الموضوع الذي شد إنتباهي وهو عجائب المصريين في الشوراع


أترككم مع الصور ولم أكن أريد نشر كل الصور ليس لأنها لم تنال إعجابي ولكن ليست مصر الوحيده التي بهــــــا عجائب كل بلد بها عجائب


قروب نواف التي دائماً تنشر ما تسميه بفضائح المصريين كنت من أشد المعجبين بهذا الجروب ولكنني كلما أتصفح هذا المنتدي يشتد غيظي أكثر


******************
بلا عنوان
في هذه الأونة الأخيرة تنتابني رغبة في عدم الكتابة حيث أنني لا أعرف عن ماذا أكتب ؟ وما هو الشئ الذي يستحق أن أكتب له ومن هم الذين يكترثون بكتابي،،،،،،،،،،،،،،،،،

******************


هناك 10 تعليقات:

في حب مصر يقول...

هو بالتأكيد عجايب المصريين اكتر

بس فعلا فيه جروبات ومواقع على الانترنت كدة مش بتنشر غير الفضايح المصرية بالرغم ان بلاد الناس دي فضايها فوق الوصف

بس مصر هتفضل دايما اكبر واحسن من اي حد

alshared يقول...

أحنا أصلا بلد العجايب

فيه عرب كتير قوي مش بيحبوا مصر أو المصريين
مع أن مصر ليها أفضال كتير علي كل الدول العربيه

أكتب عن أي حاجه
مش مهم مين أو ليه
بس هايكون فيه شئ أي شئ يستحق الكتابه

خالص تحياتي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

في حب مصر إزيك عامل ايه يارب تكون بخير
انا قصدي خاصة الموقع ده وكأن شغلانته فضايح مصر بس
دايماً منورني بحضورك

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

الشارد إزيك يارب تكون بخير
مصر والدول العربية كلنا عالم واحد وعايشين علي كرة أرضيه واحده
وطبعاً طبعاً موافقاك في رأيك إن مصر بلد العجايب

شرفتني بحضورك

رصيف نمره خمســــــه يقول...

هذه الأونة الأخيرة تنتابني رغبة في عدم الكتابة حيث أنني لا أعرف عن ماذا أكتب ؟ وما هو الشئ الذي يستحق أن أكتب له ومن هم الذين يكترثون بكتابي،،،،،،،،،،،،،،،،،



انا حاسة بيكى فى فترة الامتحانات دى بس انتى اى حاجة تكتبيها هتعجبنى انا واثقة فيكى وانتى عارفه كده

وبعدين تغيبى ليه انا اول الناس اللى تكترث لوجودك وكنت مفتقداكى تماما الفترة اللى فاتت دى ياريت متغيبيش عليا ببيقى مستنياكى

وبعدين عجائب المصريين اللى دمهم خفيف مبتخلصش ومهما حد حاول يسئ لصورتها مش هيقدر

ارق تحياتى القلبية

غير معرف يقول...

مريوم لا اعرف سببا واحدا لعصبيتك وعصبية بعض الردود يفترض بهذه الصورة بأنها ظهرت في موقع مصري ولم تصور بكاميرا عربية تقصد نشر الفضائح ، والصورة فيها من الظرافة أكثر من التشيهر وهناك طرائف في كل انحاء العالم سأرسل لك منها الكثير
بودي

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

رصيف نمرة خمسه
بصي بقي ردك ده متعرفيش عمل فيا ايه انا شوفته من فترة بس بعيد عنك الكمبيوتر كان بايظ وعلي بال بقي ما صلحت في شوية رديت عليكي علي طول
بس انتي عارفه الواحده لما بيجيلها إكتئاب بقي
خالص تحياتي يا قمر ويارب يوفق الكل في الإمتحانات

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

بودي منورني دايماً يارب
بص بقي والله والله والله ادخل جوجل واكتب نواف جروب هاتعرف انها سعودية
خالص تحياتي

Vague يقول...

الكبرس ده في الاسكندرية

والصورة دي مش حقيقة لان اليافطة دي مش موجودة


في صور كوميدية كتير عن كده..

اللي بنى الهرم مامتش يا ردالة

سلام في اول كومنت عندك

M.a.r.y.o.o.o.m يقول...

vague
مدام انت قلت انه مش في اسكندرية يبقي مصدقاك